Kakbuffe på Å-kafét, för Löa skola

Den 5 maj kl 13 blir det stor kakbuffé på Å-Kafét. Alla familjer är välkomna att bidra med en kaka till buffén. Skicka gärna ett sms på 070-4809474 och meddela vilken kaka du vill bidra med så det inte blir för många av samma sort. Bidragen lämnas mellan 11-12.30 på kaféet den 5 maj.

Det stora kakkalaset börjar kl 13.00. Towe Henrik och Urban underhåller med musik. Alla intäkter går till Löa Skola!

Varmt välkomna ?

/Maud, Peter och Katarina

Lämna en kommentar